תפריט סגור

פתיחת סתימות בצנרת

פתיחת סתימות בצנרת 24 שעות ביממה
צנרת היא שם כולל לכל סוגי הניקוזים שיש לך בבית – כיור, אמבטיה ואסלה. עם הזמן נשטפים לצנרת כל מיני סוגים של לכלוך כמו שאריות מזון, שיער, אבק ועוד שסותמים את הצנרת וגורמים להצפה. המומחים של פורטל אינסטלטורס נמצאים רק מרחק שיחת טלפון אחת ממך, בכל רגע מהיום, כך שברגע שזיהית סתימה הצוות שלנו יוכל להגיע ולפתוח אותה ביעילות ובמחירים אטרקטיביים במיוחד!

פתיחת סתימות בצנרת שירות 24 שעות ביממה

פתיחת סתימות בצנרת מחיר אטרקטיבי החל מ- 350 ₪
צוות אינסטלטורס נמצאים כאן בשבילכם
על מנת לספק לכם את הפתרונות המתקדמים ביותר בתחום האינסטלציה

ניתן
להזמין פתיחת סתימה בצנרת מכל סוג להיום!

להזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימות בצנרת חייגו: 050-830-3889

פתיחת סתימות בצנרת

כל הדרכים לביצוע פתיחת סתימות באמצעים ביתיים

החדשות הטובות הן שרוב הסיכויים שהסתימה של הצנרת אצלך בדירה היא מקומית ולא מורכבת כך שאפשר לפתוח אותה במספר פעולות פשוטות וללא כל ידע קודם או ציוד טכני מיוחד. אנחנו בהחלט ממליצים לך לנסות לפתוח את הסתימה בכוחות עצמך לפני הזמנת שירות לפתיחת סתימות כדי לחסוך זמן וכסף. אך אם ניסית ולא הצלחת, כדאי לך להזמין פתיחת סתימות בצנרת מהמומחים כדי לסיים עם הסתימה ולא לגרום לנזק חלילה.

  • פתיחת סתימות בצנרת באמצעות מים חמים
    הלכלוכים והשומנים השונים שמצטברים בצנרת רגישים למים חמים שיכולים להמיס אותם יחסית בקלות ולכן אנחנו ממליצים לשפוך מים רותחים ישירות לפתח הניקוז, לתת למים לזרום מספר דקות ולבדוק האם הסתימה נפתחה. אגב, זו פעילות מנע מעולה שכדאי לבצע מעת לעת כדי לשמור על הצנרת פתוחה.
  • פתיחת סתימות בצנרת באמצעות פומפה
    הפומפה הותיקה הייתה ונשארה פותחת הסתימות המובילה בשוק. כל מה שצריך לעשות זה למלא חצי כיור במים (או להציף מעט את הדוש) כדי ליצור ואקום ופשוט לפמפם את הלכלוך החוצה.
  • פתיחת סתימות בצנרת באמצעות קפיץ
    כשמו כן הוא, קפיץ הוא מכשיר קטן ומתפתל שחודר את שכבת הסתימה. לאחר שהקפיץ נגע בסתימה, יש לסובב את הקפיץ כדי לגרום לו לחורר את הסתימה ולפתוח אותה. ניתן לרכוש את הקפיץ בכל חנות חומרי בניין.
  • פתיחת סתימות בצנרת באמצעות תכשירים
    ניתן לרכוש תכשירים ייעודיים לפתיחת סתימות בצנרת כמו סודה קאוסטית אשר משמשת כחומצה כשהיא באה במגע עם מים חמים. התגובה הכימית שלה גורמת לסתימה להשתחרר על ידי המסה שלה. חשוב מאוד – סודה קאוסטית היא חומר רעיל מאוד ולכן יש להשתמש בה לפי הוראות היצרן המוטבעות על האריזה.
  • פתיחת סתימות בצנרת על ידי ניקוי הסיפון
    הסיפון הוא הרכיב המוזר המולבש מתחת לכיורים והתפקיד שלו הוא לסנן את המים שיורדים מהכיור. בגלל התפקיד הקשה שלו, הסיפון קולט המון לכלוך שמצטבר עם הזמן וגורם לסתימות. פירוק שלו על ידי מפתח צינורות וניקוי שלו באמצעות חפץ חד ישחררו את הלכלוך ויאפשרו מעבר תקין של נוזלים.

רוצה לנסות לפתוח את הסתימות בעצמך? נשמח לסייע לך בתהליך באמצעות שיחת ייעוץ והכוונה בחינם וללא כל התחייבות!

סוגים נוספים של סתימות

עד עכשיו התייחסנו לסתימות בצנרת ברמת הדירה אך יכול מאוד להיות שהסתימות נגרמות על ידי שכנים או בתי עסק הממוקמים מתחת לבניין ומעמיסים על הצנרת, חדירה של שורשים לצנרת הביוב, בלאי וצנרת ישנה. במקרה הזה אנחנו נזעיק לעזרה את רכב הביובית שכל כולו מוקדש לפתיחת סתימות בצנרת הבניין ואף השכונה.

כמה עולה פתיחת סתימות בצנרת?

כפי שהבנת, יש כמה סוגים שונים של פתיחת סתימות החל פתיחת סתימה בצינור מים חמים ועד להזמנת רכב ביובית בגלל בלאי בצנרת הבניין ולכן לא נוכל לקבוע מחיר מראש. מה שכן נוכל לעשות הוא להזמין אותך ליצור איתנו קשר כדי שנבין ממך, כבר בשיחת הטלפון, מה התקלה ונגיע לפתור אותה בהתראה קצרה עם כל הציוד הדרוש, בכל יום בשבוע, כל שבוע!

סוג השירות

מחיר השירות

פתיחת סתימה בצנרת – מחיר כללי

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות בשירותים

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות במרזבים

החל מ – 600 ₪
טיפול בסתימה באמבטיה החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה בכיור

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימות ביוב

החל מ – 350 ₪

פתיחת סתימה באסלה

החל מ – 350 ₪

להזמנת אינסטלטור לפתיחת סתימה בצנרת חייגו: 050-830-3889 פתיחת סתימה בצנרת מים

Call Now Button050-830-3889 דילוג לתוכן